Debitor
Debitorafdelingen består af 3 afdelinger, Kredit og Debitorsystemer, Kontraktservice og Betalingsafdelingen. Kredit og Debitorsystemer har ansvaret for den individuelle kreditvurdering af kunderne, Kontraktservice for kontrakthåndtering og generel kundeservice, mens Betalingsafdelingen håndterer ydelsesopkrævninger og restancer. Kontraktservice og Betalingsafdelingen fungerer som call-centre, mens Kredit og Debitorsystemers vigtigste opgave er at sikre et konstant højt serviceniveau på kreditvurderingen med Salgsafdelingen som vigtigste interne samarbejdspartner.
Dette indebærer opgave vedrørende
Håndtering af kreditrisiko, -modeller og -processer i den danske forretning
Kreditvurdering af den enkelte kunde
Administration og håndtering af kundehenvendelser vedr. kontrakter
Behandling og udbetaling af kontantlån
Håndtering af betalingsopkrævninger og kunderestancer
Support af systemudvikling og dataanalyse
Driftscontrolling og analyse
Beskrivelse af en debitormedarbejder
Du kommer til at beskæftige dig med kreditbehandling af privatkunder, dokumenthåndtering, restanceopfølgning, understøtte samarbejdet med salgsafdelingen og distributionen og diverse projektorienterede opgaver. Din primære arbejdsopgave vil være kreditbehandling af vores privatkunder fra hovedkontoret, som er beliggende i centrum af Odense.
Vi lægger vægt på, at du har erfaring med kreditbehandling af privatkunder og erfaring med alle facetter af god kundeservice og -rådgivning.
Som person er du:
Kvalitetsbevidst
Samarbejdsvillig
Åben og udadvendt
Initiativrig
Udstyret med et godt humør
Kan trives i en hektisk hverdag